List of Daily Prayers.

List of daily prayers

List of Daily Prayers  

روز پڑھنے والی دعائیں


اَللّٰھُمَّ فَقِّھْنِیْ فِی الدِّیْنِ


O Allah! Give me understanding of  DIN.

اے ﷲ! مجھے دین کی سمجھ عطافرما (بخاری)  


اَللّٰھُمَّ حَاسِبْنِیْ حِسَابًا یَّسِیْرًا


O Allah! Simplify my calculations.

اے ﷲ! میرے حساب کو آسان فرمادے۔

(مستدرک حاکم)  


یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوْبِ ثَبِّت قلبیْ عَلٰی دِیْنِکَ


Oh, turner of hearts, keep my heart steadfast on your religion.


اے دِلوں کو پھیرنے والے !میرے دل کو اپنے دین پر ثابت قدم رکھ۔

 (ترمذی)  


یَامُصرِّفَ الْقُلُوْبِ صَرِّفْ قَلْبِیْ عَلٰی طَاعَتِکَ


O turner of hearts! Turn my heart to obey you.


اے دِلوں کو پھیرنے والے ! میرے دل کواپنی اطاعت پر پھیر دے ۔

(مسلم)  


اَللّٰھُمَّ اَلْھِمْنِیْ رُشْدِیْ وَاَعِذُّنِیْ مِنْ شَرٍّ نَفْسِیْ


O Allah! Put guidance in my heart, and save me from the evil of my soul.


اے ﷲ! میرے دل میں ہدایت ڈال دے ،اور مجھے میرے نفس کی برائی سے بچا۔

 (ترمذی)  


اَللّٰھُمَّ اَعِنِّیْ عَلٰی غَمَرَاتِ الْمَوْتِ وَسَکَرَاتِ الْمَوْت  

ِ O Allah! Help me through the rigors of death and the unconsciousness that comes from it.  

اے ﷲ! موت کی سختیوں اور اُس سے طاری ہونے والی بے ہوشیوں میں میری مدد فرما۔

 (ترمذی)  


اَللّٰھُمَّ اِنَّکَ عَفُو کَرِْیم تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّی

ْ O Allah! You are the Forgiving, the Merciful. And loves to forgive, so forgive my sins.  

اے ﷲ! تومعاف کرنے والا ،کرم کرنے والاہے۔ اور معاف کرنے کو پسند کرتا ہے سو میرے گناہ معاف کردے۔

 (ترمذی)  


اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ اَسْئَلُکَ الْھُدٰی وَالتُّقٰی وَالعَفَافَ وَالْغِنٰی


O Allah! Verily, I ask You for guidance, piety, chastity and indifference (to people).


اے ﷲ!بے شک میں تجھ سے ہدایت، پرہیزگاری ،عفت اور (لوگوں سے )بے پرواہی مانگتا ہوں۔

 (مسلم)  


*اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ اَسْئَلُکَ عِلْمًا نَّافِعًا وَّ رِزْقًا طَیِّبًا وَ عَمَلًا مُتَقَبَّلًا


O Allah! I ask You for beneficial knowledge, pure sustenance and acceptable deeds.


اے ﷲ!میں تجھ سے نفع دینے والے علم،اور پاکیزہ رزق اور قبول ہونے والے عمل کا سوال کرتاہوں۔

 (مشکٰوۃ)  


اَللّٰھُمَّ اجْعَلْ اَوْسَعَ رِزْقِکَ عَلَیَّ عِنْدَ کِبَرٍ سِنِّیْ وَانْقِطَاعِ عُمُرِیْ*


O Allah! Extend Your sustenance upon me until my old age and the end of my life.


اے ﷲ!مجھ پر میرے بڑھاپے اور میری عمر کے ختم ہونے تک اپنا رزق کشادہ رکھنا۔

 (الحاکم)  


اَللّٰھُمَّ اکْفِنِیْ بِحَلَالِکَ عَنْ حَرَامِکَ وَاَغنِنیْ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاک* َ


O Allah! Sufficient for me with what You have made lawful, (save) me from what You have forbidden, and make me careless of anyone except You by Your grace


اے ﷲ!میری کفایت کر اپنے حلال کردہ کے ساتھ ،اپنے حرام کردہ سے (بچاکر)میری کفایت کر اور مجھے اپنے فضل سے اپنے سوا ہر کسی سے بے پرواہ کردے (ترمذی)۔  


 اَللّٰھُمَّ انْفَعْنِی بِمَا عَلَّمْتَنِیْ وَ عَلِّمْنِیْ مَا یَنْفُعُنِیْ وَ زِدْنِی عِلْمًا وَالْحَمْدُ لِلّٰہِ عَلَی کُلِّ حَالٍ


O Allah! Benefit me with what You have taught me and teach me that which benefits me and increase my knowledge.


اے ﷲ!جو تو نے مجھے سکھایاہے اس کے ساتھ مجھے نفع دے اورمجھے سکھا جو مجھے نفع دے اور میرے علم میں اضافہ کر

 (ابن ماجہ)۔  


*اَللّٰھُمَّ زَیِّنَا بِزِیْنَۃِ الْاِ یْمَانَ*  


O Allah, adorn our lives with the adornment of faith.


اےاَللّٰہ  ہماری  زندگیوں کو ایمان کی زینت سے مزین فرما۔


اَللّٰھُمَّ لَقِِّنِیْ حُجَّۃً الْاِ یْمَانَ  عِنْدَ الْمَمَاتِ*  

  O Allah, grant us proof of faith at the time of death.

اےاَللّٰہ  موت کے وقت ہمیں ایمان کی حجت نصیب فرما*  


*اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ اَسْاَ لُکَ اِیْمَا نًا دَآئِمًا* 


O Allah.. we ask you for everlasting faith


اے اَللّٰہ.. ہم آپ سے دائمی ایمان کا سوال کرتے ہیں*  


اَللّٰھُمَّ اِنِّیْ اَسْاَلُکَ اِیْمَا نًا لَا یَرْ تَدُّ وَ نَعِیْمًا لاَ یَنْفَدُ وَمُرَافَقَۃَ مُحَمَّدٍ فِیْ اَعْلَی جَنَّۃِ الْخُلْدِ


O Allah.. We ask You for such faith that does not move from its place and we ask for eternal blessings and companionship of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in Paradise.


*اےاَللّٰہ.. ہم آپ سے ایسے ایمان کا سوال کرتے ہیں جو اپنی جگہ سے نہ ہٹے اور ہمیشہ کی رہنے والی نعمتوں اورجنت الخلد میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ والہ و سلم کی رفاقت کا سوال کرتے*  


اَللّٰھُمَّ حَبَّبْ اِلَیْنَا الْاِ یْمَانَ


O Allah.. grant us the love of faith.


اےاَللّٰہ.. ہمیں  ایمان کی محبت نصیب فرما.  


اَللّٰھُمَّ  ثَبِّتْ  لَآ اِلٰہَ اِلَّا اللَّہُ عِنْدَ الْمَوْ تِ*


O Allah, make our faith (لا الہ الا الله) firm at the time of death.


اے اَللّٰہ  موت کے وقت ہمارے ایمان  *لَآ اِلٰہَ اِلَّا اللَّہُ کو ثا بت رکھئیے*  


*اَللّٰھُمَّ  زِدْنَا اِیْمَا نًا وَّ یَقِیْنًا*


O Allah, increase our faith.


اے اَللّٰہ ہمارے ایمان کو بڑھا دے.  

۔۔۔۔۔


When the verses of the Qur'an are recited to us, our faith will increase


O Allah, increase our faith and belief.


جب ہم پر قرآن کی آیات تلاوت کی جائیں  ہمارا ایمان  مزید بڑھ جائے  

اے اَللّٰہ  ہمارے  ایمان  اور یقین  کو بڑھا دے۔

Comments